لاگ بوک ایراتا

23 اکتبر 2020 | آموزش

علاوه بر، مقاله امضای لاگ بوک های ایراتا، ( لینک در یک برگه جدید باز می شود ) تکنسین دسترسی با طناب ایراتا باید به یاد داشته باشد تا از خط مشی  لاگ بوک ( امضا ) پیروی کنند. الزامات امضای لاگ بوک به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد:

مالک لاگ بوک

تکنسین دسترسی با طناب باید قبل از ارائه لاگ بوک خود جهت امضا تمام اطلاعات لازم و مورد نیاز را در لاگ بوک خود یادداشت کند. این بدان معناست که تمام اطلاعات مربوط  قبل از ارائه لاگ بوک باید مهیا شده باشند.

تکنسین باید از صحت اطلاعات مندرج در آن اطمینان حاصل کند. امضای لاگ بوک باید توسط یک تکنسین سطح ۳ ایراتا که به صورت مستقیم بر فعالیت های تکنسین دسترسی با طناب نظارت دارد، یا سایر افراد مجاز به امضای لاگ بوک که می توانند آن را امضا کنند، ( مانند یک شرکت عضو ایراتا، مدیر یا رییس پروژه دسترسی با طناب ) باشد.

امضا کنندگان لاگ بوک

تکنسین سطح ۳ ایراتا و یا سایر افراد مجاز به امضای لاگ بوک باید قبل از امضای لاگ بوک از صحت و تمام و کمال بودن اطلاعات مندرج در آن اطمینان حاصل نمایند.

در صورتی که هر کدام از ضوابط بالا در تکمیل کردن لاگ بوک رعایت نشده باشد، فرد مسئول باید تا زمانی که تمام اطلاعات در زمینه های مربوطه کامل گردند از امضای آن خودداری کند.

تحت هیچ شرایطی لاگ بوک ناقص یا خالی نباید امضا گردد.

تغییرات لاگ بوک

سوء استفاده از لاگ بوک تکنسین به عنوان یک جرم جدی محسوب می شود و برای یکپارچگی صنعت ما مضر است.

زمانی که لاگ بوک توسط یک فرد دارای صلاحیت امضا شد صاحب لاگ بوک نباید هیچ تغییری در اطلاعات مندرج در آن انجام دهد. در صورتی که اطلاعات درج و امضا شده ی یک لاگ بوک نیاز به تغییر داشتند برای کمک و توصیه  با ایراتا تماس بگیرید.

در صورت وجود ابهام و شک در مورد اینکه چه کسی می تواند لاگ بوک شما را امضا کند با ایراتا از طریق لینک زیر تماس بگیرید

info@irata.org

۰ Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *