آموزش ایراتا

 پاسخ به سوالات مکرر

 

بهتر است بدانیم

چرا آموزش ایراتا می بینید؟برای شرکت در دوره های ایراتا چه کاری باید انجام دهیم ؟ هزینه گذراندن دوره ایراتا چه قدر است؟

تمام اطلاعات مربوط به آموزش های ایراتا را میتوانید در اینجا بدست آورید.

چرا باید آموزش ایراتا را ببینیم؟

اغلب مردم بر این باورند که ایراتا و دسترسی با طناب یکسان هستند این این باور درست نیست؛ دسترسی با طناب به معنای دستیابی به مکان های یی در ارتفاع و یا عمق سازه ها با استفاده از تکنیک دسترسی با طناب می باشد.
ایراتا یک سازمان شناخته شده در سراسر جهان است که که بر اجرای ایمن دسترسی با طناب نظارت دارد. در ایراتا یک تکنسین دسترسی با طناب می بایست به دو نقطه کارگاه مجزا متصل گردد و همچنین پیروی از دستورالعمل ها و آموزش های ایراتا از الزامات اجرای تمام پروژه ها می باشد.

آموزش دوره های ایراتا برای چه کسانی است؟

دوره های ایراتا برای انجام دادن هر چه ایمن تر پروژه های دسترسی با طناب آموزش داده می شود.

ایراتا برای تمام کسانی است که می خواهند دسترسی با طناب را به صورت ایمن انجام دهند مانند تکنسین های کار در ارتفاع و یا کسانی که بر اجرای ایمن دسترسی با طناب نظارت دارند مانند افسران ایمنی ، کارفرمایان و … .

حداقل سن مورد نیاز برای شرکت در دوره های آموزی ۱۸ سال می باشد و نیازی به تجربه نمی باشد و برای سطح ۲و ۳ شرایط بیشتری وجود دارد.

آیا آموزش ایراتا برای کارمندان من مهم است؟

اگر قصد داردید تا کارکنان شما با هر تخصص و مهارتی با امنیت در ارتفاع کار کنند می توانید کارمندان خود را برای گذراندن یک دوره ایراتا انتخاب کنید. به عنوان مثال آیا کارمندان شما در زمینه بازرسی تخصص دارند؟ آیا اغلب درخواست بازررسی در ارتفاع را دریافت میکنید؟ آموزش ایراتا می تواند راه حل مناسب و ایمنی باشد، همچنین می توانید برای اجرای پروژه های بازررسی در ارتفاع خود با شرکت آرس همکاری کنید.

همچنین شما می توانید دوره های سفارشی مبتنی بر نیاز خود را با انعطاف پذیری در محل آموزش و ساعت آموزش را برگزار نمایید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای ثبت نام کارمندان خود در دوره های کاردر ارتفاع با ما در تماس باشید.

چطور آموزش ایراتا می بینیم؟

در ابتدای هفته در سالن آموزش شرکت آرس حضور پیدا میکنید و کلاس شما با یک معرفی کوتاه آغاز میگردد و سپس وارد کلاس عملی می شوید.

در طول دوره با تکنیک های دسترسی با طناب و دستورالعمل های ایراتا تحت نظر مربیان ما آشنا می شوید و تمام تکنیک ها را به صورت عملی آموزش می بینید .

در روز آخر دوره یک آزمون داخلی برای ارزیای کار آموزان در دو بخش تیوری و عملی برکزار میگردد.

پس از اتمام دوره کار آموزان آمادگی شرکت در آزمون بین المللی را دارند. آزمون بین المللی توسط ممتتهن بین المللی از که از جانب ایراتا  می باشد در سالن آموزش شرکت آرس برگزار میگردد و پس از کسب امتیاز مورد قبول ما مدارک قبولی شما را به ایراتا منتقل خواهیم کرد؛ ایراتا ظرف مدت شش هفته گواهینامه شما را ارسال خواهد کرد و به محض دریافت گواهینامه ها را بررسی و برای شرکت کنندگان فارغ التحصیل ارسال میکنیم.

آیا شما مشغول کار در ارتفاع هستید ؟ آیا هنوز عضو خانواده ایراتا نشده ایید؟ این موضوع بسیار خطرساز است؛ ما پیشنهاد میکنیم تا برای حفض آرامش و سلامت خو و خانواده اتان به ایراتا بپیوندید.

جزییات آموزش ایراتا چیست؟

آموزش ایراتا ۴ روز طول میکشد و در روز پنجم شما در یک آزمون شرکت میکنید؛ این ؟ آزمون تاضمین میکند که آموزش از کیفیت بالایی برخوردار است  و کار آموزان معیار های لازم برای کار در ارتفاع را رعایت میکنند.

آزمون شما در دو بخش کتبی  و عملی می باشد :

کتبی : آزمون سطح ۱ شامل سوالات ۴ گزینه ایی است و آزمون سطوح ۲و۳ شامل سوالات تشریحی می باشدکه در سطح ۳ علاوه بر آن می بایست فرم های روش اجرا و ارزیابی خطر را به درستی پرکنید.

عملی :

در آزمون عملی می بایست سر فصل های آموزش دیده را انجام دهید که شامل انجام مانورهای مختلف و نجات می باشد.ممتهن میزان تسلط، عملکردو بینش شما را ارزیابی میکند که در سطح ۳ ویژگی های مدیریتی شما را نیز ارزیابی میکند.

بعد از موفقیت در هر دو بخش گواهینامه ایراتا برای شما صادر میگردد.

آیا می توانم در دوره به زبان دیگری شرکت کنم ؟

بله، مربیان آماده برگزاری دوره شما به زبان انگلیسی می باشند

برای ثبت نام در دورها می توانید با ما تماس بگیریید.

گواهینامه ایراتا چقدر اعتبار دارد؟

گواهینامه ایراتا در تمام سطوح سه سال اعتبار دارد . این گواهینامه تنها زمانی معتبر است که هر ۶ ماه یکبار  در دسترسی با طناب کار کرده باشید؛ اگر بیش از ۶ ماه کار نکرده باشید گواهینامه شما باطل میگردد و برای اینکه مجددا گواهینامه خود را معتبر کنید میتوانید در یک دوره باز آموزی شرکت کنید . این باز آموزی حداکثر یک روز طول میکشد و بستگی به این دارد که عملکرد خوبی را در سطح خود داشته باشید.

چرا باید در باز آموزی شرکت کنم؟

گواهینامه ایراتا به مدت سه سال اعتبار دارد اما در صورتیکه بیش از شش ماه بر طبق دفترچه ثبت سوابقتان صعود نکرده باشید گواهینامه شما فاقد اعتبار است که دوره باز آموزی ایراتا برای کسب اعتبار مجدد گواهینامه  ایراتای شما برنامه ریزی شده است تا در یک دوره کامل آموزشی شرکت نکنید.

باز آموزی ایراتا به چه صورت است؟

مدت زمان مورد نیاز برای آز آموزی برای هر کار آموز متفاوت است و بسته به عملکرد تکنسین می تواند ۲ تا ۳ ساعت و یا یک روز کامل زمان ببرد. زمانی که از نظر مربی شما تمرینات مربوط به سطح خود را به سرانجام برسانید دوره باز آموزی شما تکمیل میگردد و نیازی به شرکت در آزمون نمی باشد و تنها دوره باز آموزی شما در دفترچه ثبت سوابقتان ثبت می شود.

چطور می توانم در دوره های ایراتا و باز آموزی شرکت کنم ؟

دوره باز آموزی

باز آموزی یک تمرین سفارشی می باشد و برای شرکت کردن در آن و کسب اطلاع از تاریخ برگزاری آن با ما تماس بگیرید و درخواست خود برای شرکت در دوره باز آموزی را ثبت کنید.

برای شرکت در دوره ها چه ملزوماتی را باید همراه داشته باشم؟

توصیه میکنیم که لباس راحت و کفش ایمنی به همراه داشته باشید.

شناسنامه ، کارت ملی ، یک قطعه عکس پرسنلی و در صورت وجود دفترچه ثبت سوابق یا فرم زرد رنگ و پاسپورت را همراه خود داشته باشید.

آیا امکانات رفاهی و اسکان در مرکز آموزش می باشد؟

بله، امکانات رفاهی برای اسکان در تمام طول مدت دوره فراهم می باشد؛ از جمله خوابگاه مجهز، کافی شاپ ۲۴ ساعته، صبحانه ، نهار، شام و سلف سرویس میان وعده در مرکز آموزش برای آسایش کامل کارآموزان فراهم می باشد

آیا میتوانیم فقط ساعات کلاس را در مرکز آموزش باشیم؟

بله،مرکز آموزش در فاصله ۳۰ دقیقه ایی از شهر تهران می باشد.

ساعات حضور شما از ساعت ۷:۳۰ تا  ۱۸:۳۰ می باشد. 

آیا میتوانم فقط دوره آموزش را شرکت کنم ؟

بله،شما میتوانید فقط دوره آموزش سطح مورد نظرتان را بگذرانید اما گذراندن این دوره منوط به اخذ گواهینامه از ایراتا نمی باشد.

هزینه شرکت در دوره های ایراتا چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره سطح ۱ ایراتا ۲۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.

هزینه شرکت در دوره سطح ۲ ایراتا ۲۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.

هزینه شرکت در دوره سطح ۳ ایراتا ۲۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.

هزینه شرکت در دوره باز آموزی  ایراتا ۲۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.

هزینه شرکت در آزمون بین المللی ایراتا چقدر است؟

هزینه شرکت در آزمون بین المللی ۲۵۰ یورو می باشد.

به علت نوسانات بازار فقط به صورت ارزی می بایست پرداخت گردد.

آموزش ایراتا برای تمام سطوح

برای ثبت نام با ما در تماس باشید